CZKEUR

 Reklamace

Reklamační řád:

Výrobky, na
které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned
po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady,
případně označeným místem závady.

Jak postupovat

1.
V případě reklamace můžete

zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu Petr Šíp Auto - moto, Československé armády 923 / 29 Zábřeh 78901. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosímpoužijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

2.
Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.

3.
Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

4.
Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

5.
Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.

6.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

7.
Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

8.
Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.

9.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

 
Petr Šíp Auto - moto, Československé armády 923 / 29 Zábřeh 78901 provozovatel www.autosip.cz